فروش لباس تاناکورا ۲ واحد صنفی را در مشهد به پلمب کشاند ورود ۱۴ هواپیمای اورهال‌شده به ناوگان حمل‌ونقل هوایی کشور قیمت طلا، دلار، سکه و ارز دیجیتال در بازار امروز (پنجشنبه، ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) نات‌کوین به‌زودی لیست خواهد شد + جزئیات حافظه سازمانی؛ ثبت دانش پنهان جزئیات تازه درباره رقم و زمان واریز مرحله سوم سود سهام عدالت (۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) با کمتر از ۲۰ میلیون تومان چه مدل موبایلی می‌توان خرید؟ (۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) ساندویچ پانل پشم سنگ چیست و چه کاربردی دارد؟ مبالغ ۴۰ تا ۳۰۰ میلیون‌تومان برای رهن آپارتمان‌های منطقه سیدی مشهد (۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) قیمت محصولات سایپا و ایران‌خودرو در بازار امروز (۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) محمود سیادت: بهار سرمایه‌گذاری در افغانستان از راه رسیده است آیا بازار خودرو به آرامش رسیده است؟ (۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) اولین عرضه اولیه سال ۱۴۰۳ در راه بورس ویدئو | چک صیادی را آنلاین نقد کنید تجارت آمریکا و ایران ۲ برابر شد (اردیبهشت ۱۴۰۳) مصوبه مداخله بانک مرکزی برای کنترل نوسانات ارز تمدید شد تخلف خروج بیش از ۲ هزار کیسه آرد از شبکه پخت نان در مشهد سخنگوی صنعت آب کشور: ۵۶۵ میلیارد تومان به تنش آبی مشهد اختصاص داده شده است بورس در سرازیری | گزارش وضعیت بازار سهام (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) خرید و فروش دلاری مسکن یعنی خروج ارز از کشور اجاره آپارتمان در آزادشهر مشهد چقدر نقدینگی لازم دارد؟ (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) آیا خرید و فروش طلا مشمول مالیات می‌شود؟ توقف شماره‌گذاری خودروی ایکس ۵۵ پرو تا اطلاع ثانوی به دلیل نقص فنی مگر حقوق نیروی انسانی را با دلار ۶۰ هزار تومانی می‌دهند که می‌خواهند ارز صادراتی خود را بالا بفروشند؟ ربع سکه ۶.۶ میلیون تومان گرانتر است (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) لزوم ایجاد ارزش‌افزوده و جلوگیری از خام‌فروشی در حوزه آجیل و خشکبار استفاده از کارت سوخت شخصی در پمپ‌های بنزین ۴۶ درصد افزایش داشته است
سرخط خبرها

دستگاه پوز ۲هزار فروشگاه به دلیل تخلف در طرح کالابرگ در خراسان‌رضوی قطع شد| خرید ۱۲ همت کالا از ابتدای طرح کالابرگ در استان+ فیلم

  • کد خبر: ۲۱۷۲۹۱
  • ۲۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۶
دستگاه پوز ۲هزار فروشگاه به دلیل تخلف در طرح کالابرگ در خراسان‌رضوی قطع شد| خرید ۱۲ همت کالا از ابتدای طرح کالابرگ در استان+ فیلم
مدیر کل اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان‌رضوی گفت: در مرحله اول طرح فجرانه کالابرگ حدود ۲هزار فروشگاه دسترسی‌شان به سامانه قطع شد.

به گزارش شهرآرانیوز، بابایی در نشست خبری که صبح امروز، ۲۴ اسفند ماه، درخصوص طرح دوم کالابرگ فجرانه در خراسان‌رضوی تصریح کرد: یک میلیون و ۷۴۴ هزار و ۸۲۳ خانوار یارانه‌بگیر دهک یک تا هفت در طرح کالابرگ الکترونیکی تاکنون از طرح استفاده کرده‌اند.

به گفته وی، در مرحله اول طرح فجرانه تقریبا ۱۰۰ درصد جمعیت ۷ دهک اول خریدشان را تکمیل کردند و ۱۰۰ درصد افراد مشمول طرح، خرید را انجام دادند.

وی با بیان اینکه در زیرساخت‌ها نسبت به کل کشور فضای بهتری داشتیم، افزود: حدود ۲۵هزار فروشگاه در استان اعلام آمادگی کرده و در سامانه ثبت شدند و اکنون تعداد فروشگاه‌های فعال به حدود ۱۸ هزار مورد رسیده است.

وی گفت: بیش از ۱۲همت خرید از ابتدای طرح کالابرگ در خردادماه تاکنون انجام شده است.

به گفته این مدیرکل، تلاش شده نظارت‌های مردمی را در این بخش بیشتر و خطای انسانی را در سامانه کمتر کنیم. ملاک دولت این است که ۱۱ قلم کالا را مردم به میزان مشخص شده خریداری کنند و تنها در برخی کالا‌ها خلاصه نشود.

بابایی با بیان اینکه بیشتر تخلفات در فروشگاه‌های خرده‌فروشی اتفاق افتاده است، افزود: در فروشگاه‌های بزرگ این امکان وجود دارد که ۱۱ قلم کالا را مردم خریداری کنند، اما در فروشگاه‌های کوچک این امکان وجود ندارد و باید این ۱۱ قلم کالا را از فروشگاه‌های مختلف خریداری کنند و خرید از هر برندی امکان‌پذیر است و سرپرست خانوار از هر کارت بانکی می‌تواند استفاده کنند.

وی یادآورشد: در ماه قبل در استان دستگاه پوز حدود ۲ هزار فروشگاه متخلف غیرفعال شد. عمده‌ترین تخلف این بود که در سیستم‌هایشان وزن‌ها را به‌صورت دستی و صوری وارد می‌کردند که این موضوع در فروشگاه‌های بزرگ کمتر دیده شد. برخی فروشگاه‌ها تخلفشان این بود که خرید کالابرگ را در یک مرحله اجبار می‌کردند. کم‌فروشی و اجبار به خرید برند خاص از دیگر تخلفات بوده است. برخی فروشگاه‌ها بعد از تعهددادن دوباره فعالیشان را شروع کردند، اما آن دسته که تخلفاتشان سنگین بوده دوباره مجوز فعالیت برایشان صادر نشد.

بابایی ادامه داد: طی ۴ روز بیشترین خرید به میزان ۴۸۸ میلیاردتومان در مرحله دوم کالابرگ فجرانه  انجام شده است. به طور میانگین روزانه ۱۵۰ میلیاردتومان خرید انجام می‌شود که این نشانگر رفتار نرمال از سوی مردم است.

به گفته وی، در دوره قبل صف‌های طولانی در فروشگاه‌هایی بود که تخلف می‌کردند و قوانین را درست اجرا نمی‌کردند که با بسته‌شدن فروشگاه‌های متخلف این صف‌ها جمع شد.

مدیر کل اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی افزود: اکنون ۲۷هزار و۶۱۸ فروشگاه در طرح کالابرگ استان فعال هستند و حدود ۱۸هزار و۵۱۳ دستگاه پوز فعال است و ۵۰۶ فروشگاه زنجیره‌ای با ۹۹۰ دستگاه پوز فعال هستند.

وی در ادامه افزود: یارانه نقدی مردم جدا از طرح کالابرگ است. هدف از طرح کالابرگ این است که اقشار ضعیف جامعه که نیاز ضروری آنها ۱۱ قلم کالاست از این طرح استفاده کنند.

بابایی بیان کرد: این طرح در سه مرحله تعریف شده و اردیبهشت ماه پایان این طرح فجرانه است. در کنار این طرح، حدود ۲۷ هزار کودک توسط مراکز بهداشت معرفی شدند که به ازای هر کودک یک میلیون تومان حساب خانوار شارژ می‌شود و طرح کالابرگ برای این خانواده‌ها به ۱۶ قلم افزایش یافته است.

مدیر کل اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی در پایان گفت: در طرح امنیت غذایی کودک مبلغ یارانه بهمن و اسفند در بهمن شارژ شده، خوشبختانه نیازی نیست خانواده‌ها پول اضافه‌ای پرداخت کنند و از محل همین یارانه می‌توانند اقلام را تامین کنند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->